Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Menü

Vásárlási feltételek


ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Az AZAGA jelen Általános Szerződési Feltételei (a továbbiakban: ÁSZF) az AZAGA webáruház (székhelye: 2096 Üröm, Hrsz.3484. ; cégjegyzékszáma; 13-09-192689 adószáma; 26297806-2-13; email elérhetőség: info@azaga.hu,továbbiakban: Szolgáltató) és az AZAGA webáruházban (továbbiakban webáruház) nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

 

 

1. Bevezető rendelkezések

1.1. Az ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.azaga.hu weboldalon található elektronikus webáruházban, vagy azon keresztül történik.

1.1.2.Az Általános Üzleti Feltételek nem vonatkoznak mindazon esetekre, amikor az eladótól árut vásárolni kívánó személy az árurendelést vállalkozói tevékenység keretén belül végzi.

1.1.3. Az Általános Üzleti Feltételektől eltérő feltételek meghatározására az adásvételi szerződésben nyílik mód. Az adásvételi szerződés megfogalmazott eltérő rendelkezések élveznek prioritást az Általános Szerződési  Feltételek rendelkezéseivel szemben.

1.2. Az AZAGA webáruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. Az AZAGA webáruház szolgáltatásait bárki jogosult igénybe venni, aki sikeres és érvényes megrendelést ad le a weboldalon valós adatainak megadásával, valamint magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen általános szerződési feltételekben rögzített tartalmat.

1.4. A megrendelés leadása nem minősül szerződésnek, a teljesítésig következmény nélkül módosítható, vagy lemondható. Erre telefonon, e-mailben és levélben van lehetőség. A Felek közötti szerződés az áru megvásárlása, az áru ellenértékének kifizetése során jön létre. Az áru megvásárlásával létrejött szerződés írásbeli szerződésnek számít , melyet az AZAGA Textil Kft. iktat és 5 évig megőriz.

1.5 Az AZAGA webáruház üzemeltetését az AZAGA Textil Kft. végzi.

Az üzemeltető elérhetőségei:

Székhely: 2096 Üröm, Hrsz.3484

Levelezési- és termék visszaküldési cím: 8200 Veszprém, Boglárka utca 5/c

Szállítással , illetve ügyfélszolgálati ügyekkel kapcsolatos kérdésekben: (+36) 30 783-4668

E-mail: info@azaga.hu

1.6 Az AZAGA webáruház ügyfélszolgálatának elérhetőségei :

Ügyfélszolgálat nyitva tartása: H-P, 9 - 17

Levelezési-  és termék visszaküldési cím: 8200 Veszprém, Boglárka utca 5/c

Ügyfélszolgálati, szállítással kapcsolatos kérdések esetén: (+36) 30 783 4668

E-mail: info@azaga.hu

Adatvédelmi kérdésekben: adatvédelem@azaga.hu

1.7. Az AZAGA webáruházban feltüntetett árak forintban értendőek, amelyek tartalmazzák az áfát.

1.8. Jelen ÁSZF szövegét az eladó egyoldalúan módosíthatja és kiegészítheti, mely módosítás nincs kihatással a felek az ÁSZF korábbi szövegezése idején létrejött jogaira és kötelezettségeire. Az esetleges módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

2. Regisztráció, megrendelés

 

2.1 Az AZAGA webshopban a vásárlás folyamata regisztrációval és regisztráció nélkül is lehetséges. Minden látogatónak lehetősége van előzetesen regisztrálni és saját profil létrehozásával megkönnyíti a vásárlást, hiszen a későbbi vásárlásoknál nem kell újra a különböző szükséges adatokat begépelni.

2.2 A látogatók az AZAGA weboldalon a  jobb felső sarokban található "Regisztráció" linkre kattintva tudnak regisztrálni, ahol az alábbi adatok megadása kötelező: név, e-mail cím, jelszó illetve ugyanitt kerülhet sor a kötelezően elfogadandó ÁSZF és az Adatvédelmi elvek elfogadására. A regisztráció megtörténtét követően a rendszer a megadott email címre egy megerősítő emailt küld, amelyben található linkre kattintva lehet a felhasználói fiókot, a regisztrációt aktiválni.

2.3 Az oldalra való belépést követően a felhasználó a "Fiókom" menüpontra kattintva éri el felhasználói fiókját, amelyben a regisztrációkor megadott adatok tetszőlegesen módosíthatóak, bővíthetőek.

Elfelejtett jelszó esetén a "Bejelentkezés" menüpontban az elfelejtett jelszó linkre kattintva van lehetőség új jelszót igényelni a regisztrációkor megadott email címmel. Rendszerünk ezt követően megküldi az új jelszót az email címre, amivel be lehet lépni a weboldalra.  

2.4 Amennyiben a felhasználó fiókját és adatait törölni kívánja, a "Profilod" menüpontban a "SZEMÉLYES ADATOK TÖRLÉSE" gombra kattintva lehet kezdeményezni. Ebben az esetben a rendszer adminisztrátorai a törlésre vonatkozó igény beérkezését követően haladéktalanul a felhasználóhoz kapcsolódó adatokat, a felhasználó profiljában található személyes és egyéb adatokat, véglegesen és visszavonhatatlanul törölni fogják a webáruház rendszeréből. A webshop vásárlóinak, a konkrét vásárlásoknak az adatait a Számviteli törvény és Adatvédelmi elveink szerint a törvényben meghatározott ideig őrizzük meg.

2.5 Az AZAGA webshopban az egyes termék(ek) mellett minden esetben megtalálhatóak a vásárlói döntéshez szükséges alapvető információk, a termék ára, a műszaki paraméterek és a termékek fotója is. A kiválasztott termékek mellett található KOSÁRBA gombra kattintva a kiválasztott terméket a kívánt mennyiségben a webáruház virtuális kosarába lehet helyezni. A kosárba tetszőleges számú termék helyezhető el.

2.6 A kiválasztott termék(ek) kosárba helyezését követően a kosárra kattintva érhető el. Itt módosítható a termékek darabszáma, illetve törölhetőek a kosárban lévő tételek.

2.7 A kosár termékeinek megrendeléséhez az TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ” gombot megnyomva juthatunk el, ahol a megrendelő adatait, fizetés módját és a szállítás mikéntjét illetve a szállítási címadatokat, számlázási adatokat lehet beállítani. Itt van lehetőség a megjegyzés ablakban további információkat, kiegészítéseket, kéréseket mellékelni a megrendeléshez. Ha mindent rendben találunk, a megrendelés jóváhagyásához a „RENDELÉS ELLENŐRZÉSE” gombbal juthatunk, amely lépés után a webáruház összefoglalja a megrendelés összes adatát. Ezt követően a "TOVÁBB A FIZETÉSHEZ" gombra kattintva lezárható a megrendelés, míg a "VISSZA" gombra kattintva módosíthatjuk a megrendelés paramétereit.

2.8 A megrendelés megtörténtét követően a webáruház a vevő e-mail címére egy elektronikus visszaigazolást küld a megrendelés részletes adataival.

2.9 A vásárlás, a szerződéskötés,  a megrendelt termékek ellenértékének kifizetésekor jön létre, tehát banki előreutaláskor, bankkártyás vagy egyéb elektronikus fizetéskor a pénzösszeg a webáruház bankszámlájára való érkezésekor illetve utánvét esetén az utánvét összegének futárnak való kifizetésekor.

2.10 Ügyfélszolgálatunk munkatársai az info@azaga.hu címen, illetve munkaidőben (H-P 9.17)  a (+36) 30 783 4668 telefonszámon készséggel állnak vásárlóink rendelkezésére a termékekkel, szállítással vagy rendelési folyamattal kapcsolatban.

3. Fizetési módok és feltételek

3.1 A megrendelt termék(ek) ellenértékének kifizetésére az alábbi lehetőségei nyílnak  vásárlóinknak:

  • előreutalás banki átutalással

  • előre fizetés bankkártyával - elekronikus pénzzel(Barion)

  • kiszállítás esetén utánvéttel történő fizetés a kézbesítőnek

 

Előreutalás banki átutalással


A megrendelt termékek árát és a szállítás esetleges költségét van lehetősége vevőinknek banki átutalással, előreutalással fizetni a webáruházunk részére. A fizetendő összeget a megrendelést követően kérjük bankszámlaszámunkra: OTP BANK 11708087-21451401 átutalni. Az összeg beérkezését követően a GLS futárszolgálat szállítja ki a termékeket vevőinknek.

Az átutaláshoz szükséges adatokat (megrendelés száma, számlaszám, megrendelt termék adatok) a megrendelés webáruházban történő lezárását követően automatikusan elküldött email visszaigazolás részletesen tartalmazza.

Előre fizetés bankkártyával vagy elektronikus pénzzel (Barion)


Vevőink a megrendelt termék árát és a szállítás esetleges költségét bankkártyás fizetéssel vagy elektronikus pénzzel is kifizethetik webáruházunk számára. Ez kétféle módon történhet. Ha a vevő már Barion felhasználó, bejelentkezhet a Barion rendszerébe (e-mail és jelszó párossal), hogy végrehajtsa a tranzakciót e-pénz egyenlegének vagy egyik tárolt bankkártyájának terhére. Ha nem Barion felhasználó, akkor kártyaadatainak megadásával fizethet. Ezt követően a rendszer felajánlja neki a Barion regisztrációt és ezzel a kártya adatainak biztonságos tárolását, így legközelebb semmilyen más barion elfogadónál nem kell többé kártyaadatokat megadnia. A fizetés után a felhasználót a Barion visszairányítja az elfogadóhely weboldalára, ahol a fizetés sikerességétől függően további információkat kaphat.

 

Kiszállítás alkalmával utánvéttel történő fizetés


Utánvéttel történő fizetés esetén megrendelést követően a házhozszállításkor a helyszínen a GLS futárnak a termékcsomag átvételét követően helyben kell készpénzben vagy bankkártyával kiegyenlíteni a termék árát.

 

3.2. A megrendelt termék(ek) átvételére házhozszállítás esetén a futárcéggel történő kiszállítás keretében van lehetőség. A megrendelt termékek házhozszállítását az Azaga webáruház üzemeltetője az AZAGA Textil Kft. megbízásából a Fürgefutár.hu-n keresztül a  GLS futár cég végzi, amely cég a megrendelést követően a megrendeléskor megadott szállítási címen minimum két alkalommal megkísérli a küldemény a kézbesítését.

3.3. A webáruházban megvásárolható termékeinket gondosan csomagolva szállítjuk ki vevőinknek, kizárólag Magyarország területére szállítunk, egységesen 990 forintos áron. Azon vásárlóinknak, akiknek bruttó rendelési összege a 15 000 forintot eléri, termékeit szállítási költség nélkül szállítjuk ki,  az általuk megadott szállítási címre.

3.4 A csomagok kézbesítését a GLS munkanapokon  8-17 óra között végzi. Amennyiben ebben időszakban az ügyfél nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű munkahelyi címet, kontakt telefonszámot megadni (erre a megrendelés folyamatánál, a megjegyzés mezőben nyílik lehetőség). A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg a megadott szállítási címen. Kézbesítést megelőzően a futárszolgálat a kézbesítés tényéről üzenetet küld a címzettnek.

 

Sikertelen kézbesítés esetén a csomag visszakerül webáruházunkhoz. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt nézze át és vizsgálja meg, hogy az hiánytalanul, sérülésmentes állapotban kerüljön Önnek átadásra.Ha mégis sérülést vagy hiányt tapasztal, akkor kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot a futártól!

Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Amennyiben önnek visszajelzett terméke  nem érkezik meg, kérjük azt ügyfélszolgálatunk felé emailben,levélben vagy telefonon jelezze!

3.5. A szállítást végző futárcég honlapja: https://gls-group.eu/HU/hu/home. A futárcég központi telefonszáma, kapcsolati űrlapja a fenti honlap “Kapcsolat” menüpontja alatt érhető el.

3.7 Szállítással kapcsolatos kérdések esetén az info@azaga.hu email címen vagy a (+36) 30 783 4668  telefonszámon tud érdeklődni kollégánktól munkaidőben.

4. Kedvezmények felhasználása

A kedvezmények összevonására nincs lehetőség webáruházunkban.

 

4.1 Akciós termékekre nem lehetséges a kupont felhasználni, kizárólag a teljes áru termékekre.

4.2.  Egy rendelés során csak egy kuponkódot lehet felhasználni.

5. Az elállás joga, az elállás részletei

 

5.1 Amennyiben az Ügyfél a termék átvétele után el kíván állni a vásárlástól , azt indoklás nélkül megteheti 14 naptári napon belül,. Ennek módjáról a "A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló, 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet" rendelkezik.

5.2 Az Ügyfél az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor a megrendelt árut átvette.
Több termék adásvétele esetén, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, akkor az utoljára szolgáltatott termék átvételének napjától; több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak átvétele napjától gyakorolhatja az ügyfél az elállás jogát.Ügyfeleink a termék megvásárlásától a termék átvétele előtt is bármikor elállhatnak, ezt telefonon, vagy e-mailben jelezhetik ügyfélszolgálatunk felé.

5.3 Amennyiben az Ügyfél a vásárlástól el kíván állni, úgy az írásbeli elállási nyilatkozatot elegendő a termék átvételét követő 33 naptári napon belül postán, vagy elektronikus levél formájában megküldeni a szolgáltatónak és az elállási jog gyakorlásának napjától számított 33 napon belül köteles  visszaküldeni, amely visszaküldés postai költségét köteles kifizetni.

5.4  Az Ügyfél az elállás jogát egyértelmű nyilatkozat formájában vagy az alábbi nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja:

Elállási nyilatkozatminta

Címzett: AZAGA Textil Kft. 8200 Veszprém, Boglárka utca 5/c

 


Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:


Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése ]


Szerződéskötés időpontja /termék átvétel időpontja: [ a megfelelő adat megadandó ]


A fogyasztó neve: [ értelemszerűen kitöltendő ]


A fogyasztó címe: [ értelemszerűen kitöltendő ]


A fogyasztó aláírása: [ kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén aláírandó ]


Kelt: [ értelemszerűen kitöltendő ]

 

5.5 Az ügyfél elállása esetén a szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított 33 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget. Ha az ügyfél  a fentiekben leírtaknak szerint eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni. A szolgáltató mindaddig visszatarthatja a szerződéstől való elállásból következően visszafizetendő összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni. A visszatérítés során a szolgáltató, a webáruház az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha az Ügyfél más fizetési módhoz kifejezetten hozzájárulását adja.

5.6 Elállás esetén az Ügyfelet kizárólag a termék visszaküldésének a közvetlen költsége terheli, kivéve, az AZAGA Textil Kft. vállalta e költség viselését.

5.7 A visszakülött termékeket kérjük levelezési címünkre visszajuttatni (8200 Veszprém, Boglárka utca 5/c)  ,ellenkező esetben a termékek árának visszatérítése kitolódik addig, ameddig erre a címre visszérkezik a csomag.

6. Hibás teljesítés

 

6.1 Amennyiben a vevő nem azt a terméket kapta meg, amit megrendelt, vagy bizonyíthatóan hibás az általa megkapott termék, úgy kérjük, hogy ezt telefonon vagy e-mailben haladéktalanul,de legkésőbb 3 munkanapon belül jelezze ügyfélszolgálatunknak. Ilyen esetben a hibás árut díjmentesen kicseréljük. Hibás teljesítés esetén a következő lehetőségek állnak vevőink számára:

1.a termék cseréje

2.a termék értékegyeztetéssel történő cseréje

3.a vételtől való elállás

6.2 Hibás termék cseréje estén a termék visszaszállítását - a vevővel való egyeztetés után – az AZAGA webáruház szervezi, valamint fedezi az ezzel kapcsolatos minden költséget.  Amennyiben raktáron van a termék, a kicserélt árut a hibás tétel visszaérkezését követő munkanapon feladjuk. Amennyiben nincs raktáron a termék, úgy a vevő határozhat arról, hogy fenntartja-e a megrendelését. Ha igen, dönthet úgy, hogy megvárja, amíg a termék megérkezik; vagy ár-érték egyeztetéssel egy másik termékre cserélheti; vagy elállhat a vásárlástól.

6.3.A raktárkészlet alakulása az aznapi rendelések feldolgozása után történik. Vannak termékek, melyek nem utórendelhetőek. 

6.4 Hibás termék esetében a megvásárolt terméket kizárólag abban az esetben tudjuk cserélni , ha azok bizonyítottan hibásak. 

7. Jótállás, szavatosság

 

7.1 A webáruházunkban kínált termékek  kizárólag megbízható gyártóktól származnak. A termékeket feladás előtt újra ellenőrizzük, hogy a megrendelőhöz kifogástalan állapotban érkezzen meg. Mégis a legnagyobb odafigyelés mellet is előfordulhat , hogy a vevő valamilyen okbónem elégedett a megrendelt termékkel. Az AZAGA webáruház mindent megtesz azért, hogy a vásárlói kifogásokat a vonatkozó jogszabályokkal összhangban a lehető legrugalmasabb módon kezelje.

7.2 Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Polgári Törvénykönyvben (továbbiakban: Ptk.) a 151/2003. és 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadók.

7.3 A termékek forgalmazása mindenben megfelel a hatályos magyar jogi előírásoknak. Az általunk eladott termékekre biztosítjuk a vásárláskor hatályban lévő jogszabályokban előírt szavatosságot.A vevő köteles az átvett terméket a lehető leghamarabb megvizsgálni és a felmerülő hiányt, hibát haladéktalanul, de legkésőbb az áru átvételét követő 3 napon belül az AZAGA webáruháznak jelenteni.

Egy termék akkor minősül hibásnak, 

  • ha a vásárlás időpontjában nem felel meg a jogszabályban előírt tulajdonságoknak, 

  • ha nem rendelkezik az azonos fajtájú termékre jellemző minőséggel,

  • ha alkalmatlan ugyanazokra a célokra, amelyre azonos fajtájú terméket rendszerint

használnak,

  • ha nem rendelkezik a termék leírásában, illetve mintában szereplő tulajdonságokkal,

  • ha nem lehet arra a célra használni, amit a vevő elképzelt, és amivel a forgalmazó is egyetértett.

7.4 Felelősségünk megszűnik a termék nem rendeltetésszerű használata (pl. túlterhelés, hanyag tárolás), átalakítása, gondatlan kezelése esetén. Nem garanciális meghibásodásnak minősül továbbá, ha a terméket külső hő-, vegyi , vagy túlzott fizikai hatás érte. A szavatosság nem terjed ki a természetes elhasználódásra, valamint a vásárlás után keletkezett sérülésekre.

7.5. Az AZAGA webáruház fenntartja magának azt a jogot, hogy kizárólag előzetes fizetés esetén szolgálja ki, vagy egyáltalán nem szolgálja ki azokat a vásárlókat, akik rendszeresen nem tartják be jelen szerződésben foglalt feltételek vagy más módon kárt okoznak az eladónak. 

8. Pénzvisszafizetési garancia

 

Amennyiben termékünk valamilyen oknál fogva nem nyerte el tetszését, webáruházunk vállalja a termék vételárának visszafizetését a csomag átvételét követő 33 napon belül. 

8.1. Ha a vevő 33 napon belül a jelzi számunkra, hogy nem kívánja megtartani a terméket és él a pénzvisszafizetési garanciával, a termék levelezési címünkre való visszaérkezése után módunkban áll visszautalni a visszaküldött termék/termékek vételárát.

8.2 A vételár visszatérítésére kizárólag utalás formájában van lehetőségünk és a tudomásvételtől számított 33 napon belül tudjuk vállalni a visszautalást.

8.3 A pénzvisszafizetési garancia érvényesítése esetén valamennyi csomagolási és szállítási költséget az Ügyfelet terheli.

9. Záró rendelkezések

 

9.1. A szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely az AZAGA webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be. A látogató felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatait a behatolóktól. Kizárólag a vásárló felelős az AZAGA  webáruházhoz való kapcsolódásáért és a weboldalán történő vásárlásért. Az üzemeltető nem vonható felelősségre vis maior esetén. Vis maiornak kell tekinteni különösen az internetes hálózatban bekövetkezett olyan hibákat, amelyek megakadályozzák az AZAGA webáruház akadálytalan működését és a weboldalon történő vásárlást, továbbá, ha a működési hibával összefüggésben az interneten küldött és fogadott adat elveszik. A Szolgáltató nem felelős semmilyen kárért, amely a webáruházhoz való csatlakozás miatt következett be.

9.2 Abban az esetben, ha a látogató bármilyen formában megsérti a jelen Általános Szerződési Feltételekben foglalt szabályokat, akkor az üzemeltető szabadon érvénytelennek nyilváníthatja a vevő megrendelését, törölheti profilját és visszautasíthatja vásárlási szándékát.

9.3. Az AZAGA webáruház ezúton tájékoztatja vevőit, hogy adataikat a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. Adataikat harmadik félnek nem adja át, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor harmadik fél az AZAGA webáruház alvállalkozójaként közreműködik. Az alvállalkozók a webáruház által átadott személyes adatokat a megrendelés zökkenőmentes lebonyolíthatóságán és a megrendelés bizonyíthatóságán túl semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további jogi, vagy természetes személyeknek átadni. Az adatok kezelésekor a mindenkor hatályos Adatvédelmi Törvénynek, a webáruház Adatvédelmi elveinek megfelelően jár el webáruház üzemeltetője.

9.4. A szerződő felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben ez nem lehetséges a jogvita rendezésére a szerződő felek a Pest Környéki Bíróság joghatóságát kötik ki.

9.5. A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

Keresés